Eurocentrum Innowacji i Przedsiębiorczości wraz z BGŻ BNP PARIBAS i Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu jest partnerem II edycji prestiżowego plebiscytu: "Nasze Dobre Wielkopolskie".
"Nasze Dobre Wielkopolskie" to dla firm z regionu szansa na promocję i zaprezentowanie się czytelnikom. Zwycięzcy w kategoriach: Przemysł i Technologia oraz Produkty Spożywcze otrzymają Złoty Znak Jakości oraz 25 tys. zł na kampanię promocyjną w "Głosie Wielkopolskim". Produkty z drugiego i trzeciego miejsca otrzymają na ten cel odpowiednio 15 i 10 tys. zł. Głosowanie trwa do północy 30 listopada.
Przypominamy, że w plebiscycie są dwie możliwości głosowania - przez Facebook i bramkę SMS. Liczy się każdy oddany głos. To czytelnicy wskażą te produkty, które są warte tytułu "Nasze Dobre Wielkopolskie".
Regulamin plebiscytu